Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Collega's noemen mij 'vertaler' en 'ontrafelaar'. 'Vertaler' ben ik in de zin van het bruikbaar maken van ideeën, concepten, theorie voor het ontwikkelen van onderwijs. Daarbij 'ontrafel' ik vaak hoe dingen zich tot elkaar verhouden en geef ik er taal aan. Ik werk als onderzoeker/adviseur bij de Hanzehogeschool in Groningen aan onderwijsvernieuwingen. In het verleden was dat projectgericht onderwijs, gevolgd door onderzoek naar communities of practice en een promotieonderzoek naar het ontwerpen en implementeren van hybride leeromgevingen tussen onderwijs en beroepspraktijk.</p> <p>Nu onderzoek ik bij de UNESCO Chair Futures Literacy van de Hanzehogeschool hoe 'identity work' en 'Futures Literacy' mensen kunnen helpen bij het functioneren in complexe contexten. Ik wil het onderzoeken en het (faciliteren van) leren zo veel mogelijk met elkaar laten samenvallen, zodat het onderzoek 'good work' is voor alle betrokkenen. </p> <p>Hiervoor wil ik een repertoire van werkvormen opbouwen, waarmee anders doen en anders kijken worden gestimuleerd, werkvormen die iets toevoegen aan de meer talige en cognitieve traditie in onderzoek en onderwijs. </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren