Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
In mijn werk als onderwijs adviseur en trainer staan verwondering, kritisch en creatief denken, lesgeven vanuit passie en contact centraal. Ik begeleid leerkrachten betekenisvol onderwijs te ontwerpen en ben daarin altijd op zoek naar de stoom waarbij een plus een drie wordt.
Naam
Voornaam
Middennaam
Voorvoegsel
Achternaam
Links
Twitter
LinkedIn
Facebook
Website
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Daar waar spelen, verwonderen, doorvoelen, denken en samen creëren samenkomen ben ik het gelukkigst. In de wereld van volwassenen lijkt het soms alsof deze zaken niet samen mogen vallen en in het onderwijs halen we leren en spelen uit elkaar. Wanneer deze zaken echter wel mogen samenvallen kan er een creatieve stroom ontstaan waarin leren vanzelf gaat, we boven onszelf uit kunnen stijgen en je samen meer bereikt dan alleen. <br />In de praktijken waarin ik werk blijkt dat vinden van de stroom en werken vanuit creativiteit zo makkelijk niet, maar tegelijkertijd kan het er ineens zijn. En daar waar mensen in de stroom zitten gaat ontwikkeling heel snel en is er ruimte voor onderzoek, verbetering en kwaliteit. Dit wonderlijke proces fascineert me enorm en in deze werkplaats wil ik met name het begrip ‘kwaliteit’ onder de loep nemen. </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Media
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Persoon
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren