Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>Schakelen met drie spelers op een schaakbord met drie kanten. Hoe kan dit schaakbord metafoor zijn voor vastgelopen rolpatronen ten aanzien van student en docent? Over de relatie met de buitenwereld? Over de relatie met ons eigen makerschap? Het schaakbord werd een rode draad omdat het iets openbrak. </p> <p>We werkten in deze tweede bijeenkomst met onze leervragen:</p> <p>Hoe kunnen we samen nadenken over andersoortige procedures voor toetsmomenten? Testifying practice.</p> <p>Hoe kunnen we het collectieve met het individuele verbinden.</p> <p>Hoe kan ik mijn eigen makerschap aanwakkeren?</p> <p>Hoe bereiden we de studenten nu écht goed voor op een leven na de academie?</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
IMG_3599.JPG
IMG_3602.JPG
IMG_3600.JPG
IMG_3607.JPG
IMG_3605.JPG
IMG_3615.JPG
IMG_3606.JPG
IMG_3607.JPG
IMG_3608.JPG
IMG_3611.JPG
IMG_3614.JPG
voeg een mediabestand toe
Reflectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren