Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Welk (werk-/leer)proces rafel je uiteen voor studenten opdat zij niet alleen gaan doen, maar ook leren? Vanuit welk repertoire vertraag je dan als begeleider op wat zij doen en hoe zij dat leren? Welke uitdaging staat centraal zodat wat we doen er ook toe doet voor anderen? Welke invalshoeken kies je om leren in complexiteit aan te wakkeren en te ondersteunen? Waar mag dit allemaal toe leiden uiteindelijk?
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><strong>Eerste situatie</strong></p> <p>Ik begeleid een leerteam van eerstejaarsstudenten Communicatie. De intentie is om hen als collectief te laten leren van elkaar zonder teveel afhankelijk van externe sturing te zijn. Dat vraagt oefening. Feedback. Voorbeelden. Vieren van succes en steun als het erg taai wordt. Het is complex.</p> <p>Hoe kunnen <a title="De vier kijkrichtingen van het muzisch perspectief" href="/en/page/9759/de-vier-kijkrichtingen-van-het-muzisch-perspectief">de vier kwadranten</a> interventies voor een begeleider in beeld brengen? Hoe hangt dat samen met collectief leren? Wat is de rol van het eigen repertoire daar dan in? Hoe wek je een meer generatief leerklimaat op?</p> <p>Dit is mijn eerste schets:</p> <p><!-- z-media 9874 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p>Welke aannames gaan er schuil achter dit getekende concept?</p> <ul> <li>collectief leren kan je in een cyclus uitdrukken</li> <li>elke stap in de cyclus kan je vanuit verschillende aspecten belichten</li> <li>vertragen op stappen draagt bij aan leren</li> <li>de vier invalshoeken zijn zinvol voor een leerteam</li> <li>elke invalshoek kan bijdragen aan iets om op te vertragen</li> <li>maken draagt bij aan leren</li> <li>het repertoire van begeleiders kan variëren</li> <li>de organisme-metafoor werkt verhelderend bij leren en begeleiden</li> </ul> <p>MEER VOLGT</p> <p><strong>Nieuwe situatie</strong></p> <p>Daarna een andere schets voor een andere situatie. Met andere vragen en andere aannames.</p> <p><!-- z-media 9873 {"align":"block","size":"middle","crop":false,"link":false,"link_url":""} --></p> <p> <span>MEER VOLGT</span></p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
DVS_HUPC_schets.jpg
Collectief_Leren_0.8.jpg
voeg een mediabestand toe
Item
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren