Cancel
Save
Publication
English
Nederlands
Published
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Title (ar)
Subtitel (ar)
Summary (ar)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (de)
Subtitel (de)
Summary (de)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (en)
Subtitel (en)
Summary (en)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (es)
Subtitel (es)
Summary (es)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (et)
Subtitel (et)
Summary (et)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (fr)
Subtitel (fr)
Summary (fr)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (nl)
Subtitel (nl)
Summary (nl)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (pl)
Subtitel (pl)
Summary (pl)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (ru)
Subtitel (ru)
Summary (ru)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (tr)
Subtitel (tr)
Summary (tr)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
Title (zh)
Subtitel (zh)
Summary (zh)
Ik ben betrokken bij een onderwijsinnovatie project. Ik mag meedenken over inhoud en adviseren over het proces (design thinking). Ik wilde een interventie testen tijdens de bijeenkomst. Ik vroeg de deelnemers terug te gaan naar een belangrijk leermoment in hun leven. We namen hier de tijd voor. Daarna nodigde ik hen uit een tekening te maken over deze herinnering. Met grof oliepastel om de drempel te verlagen. Daarna in tweetallen de tekening bespreken. Welke uitgangspunten voor 'leren' zie je?
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Add media to body
<p>Er was weinig tijd voor de nabespreking, maar voldoende om te concluderen dat het een rijke oefening was. Mijn voornemen was om deze oefening in de praktijk uit te proberen.</p>
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Add media to body
Attached media
20200122_100847.jpg
20200122_100852.jpg
20200122_100857.jpg
add media item
Item collectie
Save
Save & view
Delete
Save