Mijn makerschap verhoudt zich momenteel in mijn docentschap en het ontwerpen van actieve lesvormen, waarbij de theorie wordt toegepast in LAB onderdelen (op de vloer of ter plekke werken) en op die manier de theorie laten inbedden bij de student. Hierbij speelt feedback geven op elkaar en reflecteren op je eigen gedrag een belangrijke rol binnen de ontwikkeling van de verschillende curricula, mijn docentschap en de student.
De interdisciplinaire werkvorm heeft zich op dit moment vertaalt in het intern werken met externe betrekkingen en op die manier een blik of beeld helder maken: voor de HKU en voor de externen. Die laatste vormen (bewust of onbewust) een andere manier van toetsing. Ook ben ik bezig met het proces in kaart brengen zodat deze meegenomen kan worden bij een beoordeling en inzichtelijk is voor anderen waar van belang of van betekenis.
Vragen die op het moment ontstaan zijn: hoe ga je om met beeld en woord? Hoe verhouden deze zich tot elkaar? Welke taal gebruik of hanteer je op welke momenten? Hoe leidt je deze 'gesprekken' en hoe leg je deze vast?
naam: | Juliette Bogers |
email: | juliette.bogers@hku.nl |