Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Terug in reflectie naar wat ik de eerste werkplaatsmiddag schreef over doorwerking gebaseerd op de ronde in onze groep. Gemaakt op mijn telefoon. Een experiment terwijl ik de dwarsfluit hoor klinken en de klok? of de verwarming tikt. Spreek later met Sandra vooral door over tijd. Ik combineer deze lijst van doorwerking met de beweging van de vier vorm van maken: persoonlijk maken, samen maken, publiek maken, kennis maken.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p>1. Tijd en betekenis van tijd: Kairos en Chronos. Schreef over interventie begeleide terugkeer en betekenis van tijd in 2011 aan de hand van een metafoor.Ook terugval en tijdlijn. Schreef ook over slow and quick mind ( Kahneman) in collectief leren en interdisciplinair samenwerken</p> <p>2. Belichaming</p> <p>3. Tacit knowing, instappen en ontvouwen</p> <p>4. Meemaken, samenmaken, terugmaken</p> <p>5. Impact: mensen helpen</p> <p>6. Manieren van onderzoek doen, interventies en nagaan wat levert het op</p> <p>7. Doorwerking en wederkerigheid</p> <p>8. Doorwerking, motieven en muziek, materiaal dat je eerder gebruikt, eruit haalt en iets nieuws van maakt.</p> <p>9. Doorwerking en impact van detachering, resultaat, effect</p> <p>10. Typen doorwerking: advies, persoonlijk</p> <p>11. Zintuiglijk, theatraal, tacit, latent en virtueel LEREN</p> <p>12. Alles zien en alleen staan</p> <p>13. Transfer maken, overdraagbaar, schaalgrootte, wat is nodig</p> <p>14. Bronmateriaal, variaties, herhalen, learning by doing</p> <p> </p> <p>Persoonlijk maken: zazen, koanstudie, MCC, leven, betekenis van tijd, plaats, stilte</p> <p>Samen maken: Take a Break, contact maken, helpen om te veranderen in het proces, dialoog, talenten bij elkaar brengen in samen, kring belichaamd weten</p> <p>Publiek maken: publiceren, openbaren, het meervoudige Thuis van Polanyi, Virtuele Realiteit</p> <p>Kennis maken: Methodiekrapport (doorontwikkeling) met innovatieteam, Polanyi ontdekkingen, koanstudie, lichamelijke kennis, wang aanraken, oog hand coördinatie, (dis)embodiment </p> <p> </p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
FAA69C4A-11A0-4E3D-9CE6-5E9EB483F13B.jpeg
BF99E23B-1817-41E1-BEAC-AE785CE62DDF.jpeg
Proces2018sietskedijkstrafinal.pdf
voeg een mediabestand toe
Item collectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren