ITEM TESTNOVNOV
hoppppa
yep
Kennis-maak tafel
Ik vraag me af hoe musework een ideaal instrument kan worden in het onderzoek en hoe het merk musework het ultieme kanaal kan worden voor muzisch onderzoek.
Indruk 26 maart en 9 april
Niek Pronk
Er lijkt iets te veranderen..
Wacht hoe doe ik het eigenlijk?
Niek Pronk
'Constructief', 'positief' gesproken en gewerkt met Peter Rombouts en Christian Boel (studieleider Muziekdocent en Master 3.0)
Goed werk expeditie (Goed HKU werk)
Niek Pronk
Ik werkte met Marinda Verhoeven Directeur HKU Design en Peter Rombouts aan het vormgeven van de werkplaats Goed HKU Werk en onze rollen in de goed werk expeditie.
Ontmoeting van Studio 118
Niek Pronk
Sporen en tekens achterlaten en het bouwen van een verzameling.
Maken zet in beweging
Niek Pronk
Een optimistisch pleidooi voor onderzoeken door te maken.
reactie van Paul van Overhagen
'Wat bijzonder om de week zo te starten. Wie doet dat nou. Heb nu al zoveel meegemaakt. Heel rijk.'
bespreken in groepjes van drie
We bespraken de tekst in groepjes van drie.
radio maken
Niek Pronk
Wat gebeurt er als ik na een gesprek iemand vraag om een inzicht, zin of gedachte dat ontstond in het gesprek laat in spreken op een recorder?
Citaat 'de Ambachtsman' - Sennett
Dit zijn de pagina's die het meest tot me spraken uit het boek van RIchard Sennett.
Gesprek Jelmer Soes
Ik sprak Jelmer Soes, tutor en docent van de schrijversopleiding van Theater HKU en docent aan ROC midden NL, over musework en de taal die daar plek vindt. Ik begon met een…
Gesprek Jelmer Soes
Ik sprak Jelmer Soes, tutor en docent van de schrijversopleiding van Theater HKU en docent aan ROC midden NL, over musework en de taal die daar plek vindt. Ik begon met een…
kennis-maken feb
Terugkoppeling zoals gestuurd naar kennis-maak tafel
Reflectie op het maken van het Cahier
Het proces van deze publicatie was erg bijzonder. In gesprek met Suzan en Mieke waren we aan het discussiëren over het onderwerp van de tekst en hoe dit onderwerp tot leven moest…
Eerste bijeenkomst Kennis-maken
op 15 jan '19 was de eerste adviestafel die ik organiseerde in het kader van kennis-maken en het onderzoeksplatform musework.
Atelier K&E
Met Nicoline Mulder en een aantal K&E studenten bevond ik mij in een 'atelier'...
Reis Kennis-maken
Ontmoetingen in HKU met als doel meer inzicht te krijgen over dynamiek tussen onderzoek en onderwijs.
Lenno Verhoog - levend spel
Op 28 november sprak ik met Lenno Verhoog, studieleider van IMT. Kennis vanuit interactieve media, digitale media als aanvulling op kenniskring rondom kennis-maken/musework.
Leerdag ROC 'Wat heb ik nou toch mee-gemaakt?'
De meest recente activiteit was de sessie ‘Wat heb ik nou toch heb mee-gemaakt?!’ op een ROC-brede Leerdag (6 november). Daar hebben 60 docenten antwoord gegeven op de vraag:…
Docent als maker ontwerp!
Warner Boer (ROC MN), Niek Pronk en ontwerper Willem Verweyen maakten van de resultaten van het gesprek nieuwe 'wendingen' kaartjes en een hand-out die kan worden ingezet tijdens…
Cahier Lectorale rede
ism Mieke Moor gaan Niek Pronk en Suzan van Dieren van het CvoI aan de slag om de lectorale rede van Bart van Rosmalen te publiceren. Er wordt gestreeft om wat de tekst oproept…
Wat is de context?
Uitnodiging Alumnidag 2018 UvH Net als de vorige editie zetten we in op weer zo’n schitterende middag voor ons alumnigezelschap. We trappen af met een kleine voordracht van een…
De twee driehoeken
Bart spreekt vaak over een driehoek en nu bracht Daan ook een driehoek aan. Om te onderzoeken in hoeverre deze driehoeken zich tot elkaar verhouden heb ik deze afbeelding gemaakt.
Videoverslag 'Toekomst Creëren'