Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
of: het verhaal achter een verhaal. Een workshop voor de uitvoerend musicus waarin hij/zij het verschil ervaart tussen: spelen vanuit de muziek en spelen van de muziek op basis van een persoonlijk verhaal. Zowel speler als musici-toehoorders nemen deel aan het proces van associëren en fantaseren.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
<p><em></em><em>Aanwijzingen</em></p> <p>De speler speelt een (afgerond deel van) een stuk. De andere deelnemers reflecteren schriftelijk op dit miniconcert door zintuigelijk te associëren. De speler krijgt deze zintuigelijke associaties van de luisteraars aangereikt. <br /> <br /> De speler reageert intuïtief op wat is aangereikt en verbindt zich aan een (eigen) associatie. De coach bevraagt de speler op de gedachte achter de muziek (een beeld, een herinnering, een ervaring, een droom) totdat het beeld of beeldverhaal gedetailleerd en concreet is. De speler voert nogmaals het stuk uit en ervaart hoezeer het voorstellingsvermogen en het persoonlijke verbinden daarmee van invloed is op de uitvoering.</p> <p><em>Werking</em></p> <p>Het gezamenlijk en delend bouwen aan een persoonlijk verhaal achter een muzikaal verhaal resulteert in een diepgevoeld betrokkenheid bij het uitvoeren van muziek. De speler staat niet meer in dienst van de muziek en de toehoorder, maar de muziek en de toehoorder staat in dienst van de speler. Niet het vertalen van muziek in een eigen muzikaal verhaal, maar de speler herschept de muziek door, middels de muziek opgeroepen beelden, in muziek te vertalen.</p> <p><em>Duur Groepsgrootte Benodigdheden</em></p> <p>120 minuten; minimaal: 6 - Flip-over of white board</p> <p>30 minuten introductie; maximaal: 8 - Papier & schrijfgerei</p> <p>30 minuten per kandidaat; - Grote ruimte met 9 stoelen</p> <p>15 minuten nagesprek - Eigen instrumenten</p> <p> </p>
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Werkvorm
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren