Wall of Wonder-toekomst
1. Schrijf in stilte over de volgende vragen (gebruik het kader hieronder)
Stel alles is mogelijk: welke dromen heb je aangaande je werk op HKU (β¦ welke uitdagingen ga je aan, welke werkreizen maak je, welke ontwikkeling ga je aan, welke wensen komen uit, doe je dat alleen of samenβ¦.)?
[10 min]
Β
2. Deel dit in duo's
Β
3. Verzamel maximaal drie waardevolle ervaringen en/of gebeurtenissen in de toekomst op het gebied van leren en/of werken. Vang vervolgens elke ervaring/gebeurtenis in één woord of beeld en schrijf/teken elk woord of beeld op een memo-sticker.
[10 min]
Β
4. Plak de memoβs op de Wall of Wonder onder het tijdvak βtoekomstβ. Neem vervolgens even de tijd om elkaars memoβs te lezen
[10 min]
Β
5. Neem vervolgens nogmaals aandachtig de inhoud van je eigen memoβs op vanaf βverledenβΒ via βhedenβΒ tot en met βtoekomstβ en zoek verbanden
[5 min]
6. Vorm een groep van zes personen. Vertel om beurten aan de groep iets over de verbanden die je ziet ontstaan tussen de verschillende (piek)ervaringen in de verschillende tijdvakken. Deel als luisteraar de muzische associaties die bij je opkomen bij de verhalen van de ander (een beeld, muziekstuk, tentoonstelling, tekst, beweging, voorstellingβ¦..). Noteer bruikbare associaties die je zelf toebedeeld krijgt.
[30]
Β
De ervaringen worden plenair nabesproken