Als ik weet dat het delen van kennis, het samen leren, beweging in gang zet, hoe zet ik mezelf dan in als instrument om een verbindende beweging, de cyclus van kennis geven en nemen, positief te beïnvloeden in mijn eigen CmK programmateam en het netwerk van CmK-penvoerders?
Ik voel me sterk in de rol van onderzoeker en de rol van ontwerper van leeractiviteiten. In deze twee rollen ben ik net even buiten de groep actief. Ik voer uit, observeer, leer en stel bij. Ik kan en mag zoeken en onderzoeken. Dat voelt goed, maar ook alleen. Hoe zet ik mijn kwaliteiten in als onderdeel van de groep, als geconnecte deelnemer tussen de andere deelnemers? Welke interventies helpen me om het laten stromen van kennis, het samen leren, binnen mijn eigen groep positief te beïnvloeden? Wanneer we elkaar vinden in het leren ontstaat er energie in plaats van de moeheid die ik nu soms ervaar.
naam: | Vera Meewis |
email: | verameewis@lkca.nl |
telefoon: | 0307115168 |
site: | http://www.lkca.nl |