Brief Ed
Is deel van: Slotbrieven
Bestemd voor: LIA VAN DOORN, LECTOR HOGESCHOOL UTRECHT Afkomstig van: ED DE JONGE, HOOFDDOCENT HOGESCHOOL UTRECHT
IN 2019 WAREN EEN WORKSHOP VAN PETER ROMBOUTS, DE AFSLUITING VAN DE MUZISCHE WERKPLAATS AAN DE HKU EN HET PROEFSCHRIFT VAN BART VAN ROSMALEN EEN OPENBARING VOOR MIJ – (STOP) – SAMEN MET ZEVEN SOCIALE PROFESSIONALS ONDERZOCHT IK AFGELOPEN STUDIEJAAR DE POTENTIËLE MEERWAARDE VAN DE THEATRALE DIALOOG VOOR HET VERDIEPEN EN AANPAKKEN VAN ETHISCHE VRAAGSTUKKEN UIT HUN EIGEN BEROEPSPRAKTIJK – (STOP) – DAT WAS EEN GROOT SUCCES – (STOP) – IK ZIE DRIE WERKZAME FACTOREN – (STOP) – EEN: EERST DOEN EN ERVAREN, DAN PAS DENKEN EN PRATEN – (STOP) – TWEE: ERVARINGSDIFFUSIE TUSSEN ALLE DEELNEMERS, DOOR REFLECTIEF UITSTAPPEN VAN INBRENGER EN BETROKKEN INSTAPPEN VAN SPELERS TIJDENS DE THEATRALE DIALOOG – (STOP) – DRIE: FUNCTIONELE AMBIGUÏTEIT VAN HET SPEL, WAARDOOR MEERDERE LAGEN GELIJKTIJDIG KUNNEN WORDEN AANGERAAKT – (STOP) – MIJN ONDERZOEKSBEVINDINGEN WERK IK UIT IN EEN LIJVIG RAPPORT EN VAT IK SAMEN IN EEN WETENSCHAPPELIJK ARTIKEL – (STOP) – MIJN VERVOLGSTAP NA DE ZOMERVAKANTIE WORDT OM AANVULLENDE EN VERDIEPENDE COACHINGSELEMENTEN AAN DE REFLECTIEVE NABESPREKING TOE TE VOEGEN: GROWTH MINDSET (DWECK) EN KRACHTGERICHT EN ZIJNSGERICHT COACHEN (KORTHAGEN EN NUIJTEN) – (STOP) – IK STOP DUS NIET MAAR GA DOOR MET MIJN ZOEKTOCHT NAAR DE MUZISCHE VERRIJKING VAN ETHIEKWERK, MISSCHIEN OOK WEL AANGEVULD MET EEN MEER MUZISCHE WIJZE VAN ONDERZOEKEN