Annuleren
Bewaren
Publicatie
English
Nederlands
Gepubliceerd in
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Titel (ar)
Subtitel (ar)
Inleiding (ar)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (de)
Subtitel (de)
Inleiding (de)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (en)
Subtitel (en)
Inleiding (en)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (es)
Subtitel (es)
Inleiding (es)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (et)
Subtitel (et)
Inleiding (et)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (fr)
Subtitel (fr)
Inleiding (fr)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (nl)
Subtitel (nl)
Inleiding (nl)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (pl)
Subtitel (pl)
Inleiding (pl)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (ru)
Subtitel (ru)
Inleiding (ru)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (tr)
Subtitel (tr)
Inleiding (tr)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
Titel (zh)
Subtitel (zh)
Inleiding (zh)
Binnen dit lectoraat doen we onderzoek naar hoe professionele ruimte kan versterkt door het muzische (dat er al is, het is er al) aan te wakkeren. Kennisontwikkeling vindt plaats door (her)nieuw(d)e ontwerpen voor professionele samenwerking te maken en uit te voeren. Vervolgens ijken we deze ontwerpen, daar waar nodig verbeteren we ze en voeren we ze opnieuw uit. Om ze dan opnieuw te ijken, etc. Bij het ontwerpproces gebruiken we bronnen. Hieronder verstaan wij, naast literatuur, ook andere inspiratiebronnen uit bijvoorbeeld de kunsten.
العربية
Deutsch
English
Español
Eesti
Français
Nederlands
Polski
Русский
Türkçe
中文
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Mediabestand toevoegen aan pagina
Gekoppelde media
voeg een mediabestand toe
Collectie
Bewaren
Bewaren en bekijken
Verwijderen
Bewaren